Vart vill du komma?

Nu är jag inne på sjätte dagen med feber, slem och elände. Idag fick jag nog. Ringde 1177 och de sa till mig att ringa min vårdcentral. Som i sin tur har stängt och hänvisade till Gripen - som pga sjuk läkare hänvisade till Västerstrand som i sin tur inte tyckte det var snällt att folk blev hänvisade till dom utan hänvisade till Skoghall. Deras tips? Nässpray.

Jag har lava i mitt pannben, under mina ögon, hela min näsa och i halsen ner till lungorna som stelnar, men det är tur att näsdpray ordnar detta. Seriöst, jag hoppas det hjälper. Vill inte lämna lägenheten. Ser ni hur jag ser ut?
I rest my case.


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Nu såg du eländig ut!

2011-09-30 @ 16:28:04

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0