Var är min plånbok?

Igår så firade vi Martina som fyllde år för några veckor sen! Otroligt lyckad kväll med mycket skratt, lite dans och en massa snack med några skåningar (måste ju kompensera med nåt när inte Björn var med ut, höhö)

Kände mig även som ett stort misslyckande igår. Hittade inte min plånbok i min väska och kom då på att jag hade glömt den i min jobb-ryggsäck på jobbet. Inlåst i mitt skåp. Så jag beger mig omgående ner mot stan då Björn hade min bil och ringer upp honom och berättar att jag är på väg. Problem. Min Bettan stod inlåst på Tingvalla IP och vaktmästaren som hade låst in bettan skulle komma tillbaka när första perioden var slut. Björn var nämligen och sköt lite pyro på matchen mellan Crusaders och nåt Sthlmslag. Vad göra? Gick och mötte upp Jea och beklagade mig lite. Gick sen hem och gjorde mig iordning. Vid 8 kom Björn hem och då for jag genast ut till Skåre för att hämta min plånbok. Problem. Den var inte i min ryggsäck. Med mamma i telefonen gick jag igenom dagen innan och kommmer då på att: "-Hey, jag var ju inne på systemet igår. Jag hade bara med mig bilnyckeln och plånboken in." Vart lade jag då plånboken när jag hade betalat? Jo, jag lade den i en av systemkassarna, vilket innebar att min plånbok låg hemma.
I en systemkasse.
I köket.

Jag har nog aldrig känt mig så misslyckad.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Haha!! Vem är du släkt med då, sa far din o tittade på mig..

2011-05-22 @ 18:07:59
Postat av: mamma mia

Alltså, vem är HON släkt med..

2011-05-22 @ 18:08:51

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0