Smått störande kanske?

Lite smått störande när samma sträng på båda gitarrerna har gått av, man köper nya, strängar om den ena och vad händer? Jo, oavsett hur mycket jag stämmer den, så blir den ALLTID ostämd 3 sekunder senare och SEN så ville en sträng inte vara med och leka längre så den åkte ur så den var det bara att stränga dit igen. Sånt där gör mig så himla grinig. Men då äter jag choklad så går det görbra sen! (Förutom att skiten återigen är ostämd)


Kolla in pippins söta fötter

OBS! Bilden har INGET med inlägget att göra!



Ps. I know about the guitarstämningsgrej. That it will ostämma sig for a få days after the stringpåstättning. I know. I just tried to be rolig. As in funny.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0