Onsdag

Bloggen blir väldigt lidande av mitt hektiska liv! Ni vet, jobb, umgås med folk, handla mat, spela gitarr, äta mat. Ja, dom där superbloggarna måste ju vara arbetslösa och bara sitta hemma på sina små stjärtar, för har man ett vanligt liv, då hinner man faktistk inte blogga. (att jag sen inte tjänar ett jädrans öre på min blogg är väl en annan femma)

Sen sist jag skrev så har jag bland annat varit på födelsedagspartey där vi firade Christine, Stina och Martin som alla fyllde år!  Mycket trevlig kväll och jag kom hem vid halv 2. Det regnade ute då också, ni kan ju anteckna det om ni vill!

Idag har jag varit ledig och då var jag och gav blod och sen åt jag en smörgås och läste en Kalle Anka tidning. Höhö

Nu tänkte jag slå en ping till Martina och uppdatera henne om mitt hektiska liv (Martina som själv är heltidsstuderande och deltidsarbetande och lägenhetssökande och lägenhetspackande samt födelsedagsfestplanerande) och få lite empati!

bjussar på en hoppbild ifrån Hyde Park i London



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0