Londonresan - dag 5

Sista dagen i London började med en hemsk frukost (bestående av för svag juice, rostat bröd med sylt och surt pulverkaffe) och sen checkade vi snabbt ut. Från utsidan så ser ju hotellet ganska så mysigt ut?


Sen tog vi bussen bort till Paddington station och lämnade våra väskor. Snacka om att dom hade säkerhet där! Väskorna fick man lägga på ett band som dom sen skannade (precis som på flygplatser) och så ställde mannen där lite frågor där man bara skulle svara ja eller nej. Haha, jag lät som om jag vore i lumpen.

Is it your bag? Yes!
Have you packed the bag? Yes!
Is it your belongings in the bag? Yes!
Has anyone else been in your bag? No!
Have you left it at anytime? No!
Is there any explosives in the bag? No!

Efter detta så gick vi till ett cafe och åt en riktig frukost istället innan vi åkte in till stan och vidare mot Harrods, då Cecilia också ville se detta ting!

 

Sen åkte vi till Oxford street och shoppade lite. Sen tröttnade vi på det så vi satte oss på en liten krog och drack öl.



 

När jag skulle gå på toaletten så råkade jag slänga dörren på en polis. Då skämdes jag lite. Han sitter i polisbilen som ni ser. Han som står och dansar, han dansar faktiskt. Åt gubben lite längre bort. Sen började ett billarm att tjuta. Det tjöt i typ 20 minuter. Jag höll på att strypa nån. Men det gjorde jag inte. Jag drack öl istället! Höhö

 

Sen när klockan närmade sig halv 4 så tog vi oss bort till Paddington station igen och där delade dom ut tidningar och då hade dom redan tryckt en tidning med bilder ifrån bröllopet samma dag.

Jag vet, klänningen kostade typ 2,1 miljoner men gudars så fin den är!

 

Sen, efter lite öldrickande på flygplatsen och lite taxfreeshopping så blev vi tvunga att springa till flyget, då Cecilia råkade kolla fel på gaten. Några män stoppade oss, kollade på biljetten och ja: If you're gonna make it to the flight, you gotta run girls. RUN! Och det gjorde vi. Haha, fyfan vi sprang där, hade ingen aning om vart vi skulle men fram kom vi. Sist in på planet och sen rullade vi igen. Haha

 

Det var en helt underbar resa och jag vill omgående tillbaka!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0