Londonresan - dag 2 del 2

Jag gick och gick och helt plötsligt så var jag framme vid London Eye, vilken var helt fel. För dit skulle jag verkligen inte! Höhö, så jag spatserade över bron igen och fortsatte mina äventyr på annat håll!



Efter ett tag så kom jag till ett ställe där jag kände igen mig, och det var House of Parliment som jag hade framför mig ännu en gång.



Vilken otroligt vacker byggnad det där är! Helt otroligt vilka detaljer som finns på byggnaden.



Bakom House of Parliament på the Victoria Tower Garden. Där fann jag mig en bänk efter vattnet där jag satte mig och drack lite juice. Jag hade en thing för juice där borta. Varje dag till lunch så åt jag smörgås och apelsinjuice. Guuud se gött!






Sen hamnade jag helt plötsligt borta vid Buckingham Palace.
Där var det faktiskt inte så himla mycket folk än (men det var ju bara tisdag, fleeeera dagar innan bröllopet skulle vara)




Här hade dom satt upp, endast för bröllopet, en byggnad där endast journalister och fotografer fick vara. Ni ska få se bilder på baksidan av the Buckingham Palace Garden i ett senare inlägg, för där hade dom spärrat av halva parken för paraboler, tält, kameror, ja allt för världens journalister!



Sen gick jag ner i St James park där jag åt lunch på en parkbänk.







Och där kunde man mata ekorrar! =) Dock inte jag som matar, utan det är några som gick bakom mig.


Och helt plötsligt så dök jag upp där jag hade varit någon dag tidigare. Haha



Efter det så åkte jag bort till Piccadilly circus och gick en sväng där och sen hamnade jag på Trafalgar Sqaure igen och sen var klockan såpass mycket så jag åkte till Chancery Lane och gick runt där en stund innan jag mötte upp Cecilia efter skolan.




Tågstation



Jag mötte upp Cecilia, vi gick på skojakt (som var nästan helt omöjlig) och när det var klart så tog vi oss till the Swan och åt gudomliga Fish and Chips.


Det här är en ätbar tandborste! Såg dessa när jag var på en toalett och jag slog genast till och köpte! (1 pund för 2 stycken) Och tydligen så ska man bara tugga på den som tuggummi och sen när man känner sig fräsch i munnen så spottar man bara ut det! Höhö, helt sjukt!

Det var allt för den här dagen! Dag 3 kommer någon annan dag! Håll till godo så länge! Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0