Jag får inte upp väskan

När jag och Cecilia var i London så gick vi in på en affär och köpte shampoo och balsam då det endast fanns shampoo som luktade skunk på hotellet. Väl tillbaka på hotellet så låste Cecilia in det införskaffade i sin resväska och så gick vi ut på äventyr! (Vi låste väskorna varje gång vi lämnade hotellet, hej paranoida (man kan ju faktiskt inte lita på någon nu förtiden) men det kändes bra) Och när vi väl kom hem igen så skulle vi göra oss rena och fräscha, varpå jag ska öppna Cecilias väska. Jag frågar henne vad koden är, knappar fram vad hon sa, men väskan går inte upp. Alltså, vi försökte med allt. Haha, men väskan gick fan inte upp! Låsets kombination hade på nåt sätt blivit ändrat! Men Cecilia fixade detta iallafall genom att bryta upp låset.

Haha, fyfan va vi skrattade alltså!

Obligatorisk bild på en telefonkiosk.
Det mest roliga med dessa kiosker måste vara att folk faktiskt använder dom!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0