Baksmälla och smink

Igår så stundades det bio med Saaben, Madde, Robin och Christoffer. Vi såg på Baksmällan 2 och fyfaan var jag skrattade ihjäl mig under filmen! Sjukt bra! Sen gick vi bort till Score och satte oss på deras uteservering och drack några öl. Björn och Alexandra dök också upp och vi satt där i några timmar och hade det svintrevligt! Riktigt bra kväll må jag påstå! Snart ska jag iväg på partey till Fredrika och så får vi se vart kvällen tar oss!

Och den som säger att tjejer är snyggare utan smink ljuger.

Före - endast täckstift och concealer

 

Efter - snyggare utan smink = bullshit!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0