Flygresan - Check!

Idag är det bokat. Flyg och hotell för min och Cecilias Londonresa! Den 25-29 april så åker vi till London, då Cecilia ska till skolan i några dagar. Själv har jag en lååång lista på saker jag ska se, så jag vet inte ens om jag hinner umgås med Cecilia. Höhö. Ska bli sjukt kul och jag känner nästan av lite nerver, även om det är över en månad tills vi ska åka!

Igår, efter en hårs arbetsvecka, så samlades jag, Saaben och Alexandra hemma hos Martina för lite myskväll! Mycket skratt och en jädrans sockerkick senare så åkte jag hem och sov! En otroligt rolig kväll!
Nu är jag ledig i 4 dagar, och det känns fab, wait for it, oulous!


Igår så var det även begravning för en gammal klasskompis som tidigt i februari förlorade kampen mot cancer. Begravningen var endast för dom närmaste så vi var några ifrån klassen som lade ihop pengar och skänkte till Barncancerfonden. Ångrar så att jag aldrig tog mig tiden att åka och hälsa på henne, så därför uppmanar jag alla till att ta tag i saker! Tänk inte att du hinner, för helt plöstligt så kanske det är försent. Vila i frid Camilla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det första vad kul :) det andra vad tråkigt sorgligt ;(

2011-03-17 @ 21:38:01
URL: http://liteservice.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0