Billös

Bettan fick vara kvar på verkstan. Det är så himla kul med krångel hela tiden. Tur bara att jag inte lovade min syster att hon skulle få låna Bettan i morron bitti vid 7 och att vi inte ska göra högskoleprovet på lördag och att jag inte alls jobbar kvällar flera dagar till veckan. Tur det. För då hade vi blivit besvikna. Tur att jag ljuger så bra så jag inte alls tror på mig själv.

Jag solade solarium igår. Jag är nu officiellt är gris i ansiktet, en kräfta på ryggen och bröstet och en tomat på stjärten. Jag säger som Feven: "Bränn bh:n!" För jag kan inte ha på mig en bh, då det gör så förbaaannat ont på ryggen. Men hey, jag har ju inte ont i någon kroppsdel nu, så nån smärta måste jag ju få ha. Höhö.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0