Sådär görgött!

Dagens:

Sysselsättning: Jobbat, diskat och sytt en klänning
Klädsel: En precis färdigsydd klänning i sånt där riktigt gött tyg som alla gamla tanter har. LOVE IT!*
Mat: Smaschelicious gryta som snart skall intas
Hatobjekt: Fiskmåsen som ensamt går omkring på gården och stör mitt liv
Telefonsamtal: Ett samtal från min syster där hon hade en enkelt fråga som gick vidare till ett 20 minuters långt samtal.
Mest irriterande telefonsamtal: Mitt och min systers 20 minuter långa samtal. Det hade ju inte jag tid med! Jag sydde ju en klänning för bövelen!
Mest störande sak: Att Bettan 2.0 är skitig som en gris. Som rullat sig i gôr.
Bus: Stört Halebops kundtjänst/chatt. Alltid lika kul. Speciellt när dom är torra och inte fattar skämt/ironi.
Absolut mest meningslösa: Den här listan

*Gamla tanter har ju alltid såna där klänningar i ett speciellt tyg som inte skrynklar sig, som man inte behöver sicksackar runt kanterna och som faller sådär görgött.
Ni vill se bild?

Nja, jag är ju ingen modeblogg. Lägger jag upp en bild på den här klänningen så kommer ju ALLA se ut som mig sen!

Och btw. Ni vet, grannen med hund som störde oss otrooooligt mycket i våran gamla lägenhet? Han har kvar hunden. Var nära på att gå fram till honom förut och fråga om vovven fortfarande tränar stämbanden, men ack, urinplåsan ropade högst!

Nu, mat!
Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0