Harrys

Igår var en lugn dag. Jag och Björn tog en båtbuss ut till Mariebergsskogen, gick runt lite där och tog en promenad hem. Sen på kvällen, efter att vi hade märkt att vi inte har några kompisar, så gick vi ner till stan och åt mat på Harrys uteservering med Jimmy som faktiskt ville vara våran kompis och tog några öl. Mucho trevlig kväll!

Idag har jag bara en sak inplanerad och det är att jag och Björn ska på inspelning av Gladiatorerna ikväll i LLA!

För övrigt så har det inte hänt så mycket. Eller jo, det har det. Det får ni se på onsdag. På onsdag ska jag btw ut med jobbet och äta! Guudars så trevligt!

Todels!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0