Dagen i hoppbilder

Idag så var vi bort till Baso och gav honom vårat akvarium och våran gamla tjock-tv. Han bjöd på kaffe till Björn och cola till mig! Snäll människa det där! Efter denna fridfulla stund (med en galen valp) så begav vi oss mot Coop där vi införskaffade oss lite mat, åkte hem och fixade iordning lite picknick och for sen bort till Skutberget!

Där hoppade jag lite

 

 

 



Efter lite hoppbilder (och mat) så åkte vi bort till Alsters herrgård och gick en runda på Frödingleden. Sen åkte vi hem. Nu ska vi hälla i oss kopiösa mängder vin och äta lite, lite ost och kex till. Det sista kan möjligtvis vara tvärtom, minns inte så noga. Well well.

Todels =)


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0