19 hönor i ett rum

I onsdags så hade jag en kortdag på jobbet! Planerade och sen hade vi möte. Mellan 3 och 4 så var vi 19 tjejer (båda cheferna, nästan all fast personal och alla vikarier) i SAMMA rum! Kan ni förstå vilken ljudnivå det var där inne? Hönshus deluxe! Men det var lugnt. För vi fick glass. Jag åt massa glass. Min chef sa åt mig att äta en massa glass. höhö

Sen var vi ett gäng som gick ut och åt på Alfies! Åh, vad jag skrattade under kvällen! Jag lär ju ha världens bästa arbetskamrater! Tog lite kort, men då jag inte vet om mina kollegor vill ha sina ansikten ute på nätet och snart (mycket snart) world wide. On the world wide web. Så får ni föreställa er hur det var.
Sjukt rolig kväll iaf!

Idag så ska jag jobba kvällen och sen blir det jobb hela helgen!

Har även fått semester så nu är det bestämt vilken vecka jag och Björn drar söderut (läs: Skåne) Gött =)

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0