Varför?

Ibland känner jag mig inte som det vassaste strået i höstacken, kan man väl säga.

Var iväg och badade med min syster och gemensamma kompis Lina (Lina har sagt att hon är min kompis också! höhö) ute på Skutberget. När vi skulle hoppa (läs: krampaktigt kråla) ner i vattnet så säger båda två till mig att jag ska ta det lugnt, för det finns en massa stora sternar som vill en ont där. JAJA, säger jag och smäller genast knät i en stor stenbumling som orsakar ett mindre chocktillstånd i kroppen och därav en mindre förlamning i mitt vänstra ben. Kunde efter detta inte gå normalt och är nu sjukanmälad då jag inte kan böja mitt ben.

I freaking love it.
...
NOT!

Så, what to do? Ja, inte kan jag åka ut på äventyr. Bilkörning är big nono! Känns sisådär säkert att hoppa in i bilen och köra när jag inte kan trycka ner kopplingen.
Se på film? Nja, eller nu kanske det går faktiskt. Åskan gick för en liten stund sen så det stod härliga till (vilket innebar ännu en dag då jag bjöd på min syster på mat)
Jag kanske kan spela lite gitarr. Kanske.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0