Äventyr!

I lördag så var jag och Björn på äventyr. Vi tog min Bettan 2.0 och begav oss till Stöpafors och till Tossebergsklätten! Mormor och Morfar bodde i Stöpa när jag var liten och flyttade för bara några år sen till Sunne. När man hälsade på så var det som standard att man åkte upp till Klätten, men då jag inte har varit där på typ 10 år så kände jag att det var nu dags och då Björn aldrig fått skåda detta så tog vi vårt pick och pack och for dit!

Mormor, Morfar och kusinerna Bea och Julia kom dit också innan vi åkte hem till dom i Sunne och fikade!

Här följer ett bildregn!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0