Tillbakablick

I år ska vi inte tycka synd om oss själva, för nu är det tvåtusenelva!

Åh, vad jag är fyndig! Ja, nu är vi inne på ett nytt år. På ett vis så avskyr jag dagarna precis innan jul till en vecka in i januari. Varför? Först så var det jul, sen 6 dagar senare så fyllde min syster 20 år och den 4 januari så fyller Björn 25 år. Dom dagarna som jag inte har jobbat, så har jag inte heller varit i Karlstad och har jag ens haft tid att tänka på presentköpande? NEJ!

Hade även nyårsfirande här som var otroligt lyckat! Vi var 7 personer och vi körde, som vanligt, på 3 rätters med en brand i köket, charader, fyrverkerier och mera lekar! Halv 4 kom jag i säng! Sist jag var vaken så länge, var för ett år sen. På nyårsafton 2009.

Bjuder på lite bilder från både jul och nyår!


Julklapparna jag, Björn och Jea hde med oss.




En liten Kajsa



Björn var tomte åt en grannfamilj. Han ser ond ut.



Mamma och syster



NYÅRSFIRANDE!


Jag körde på ett Daniel Westling-leende och vinkning.





Sn hoppade jag och Carlsson

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0