Bästa dagen i mitt liv?

Dagen började med att jag skulle bort och ge blod. Började dock inte så bra då han som stack mig inte hittade nåt blod (han stack fel med andra ord) först så han fick böka runt lite (vilket innebar lite svår smärta) innan han fick hjälp och då gick det bra!

Sen åkte jag iväg med Bettan till bilsjukhuset då en massa ljus som borde funka inte funkade och ljus som inte borde lysa lyste. Vänta på buss som var mer än 20 minuter försenad och för att sen vänta på ytterligare en buss som var 5 minuter försenad. Sen körde den bussen på en annan buss så jag gick hem.

Fick sen skjuts av Henrik (som äntligen fått körkort, Grattis!) bort till Bettan och for sedan hemåt. För att sen åka tillbaka då jag upptäckte på hemfärden att fläkten inte funkade, men en ny säkring senare så var även det fixat!

Hem och mejla till nwt angående busskrocken och sen iväg till jobbet där vi körde på lite härlig övertid! Hämtade upp min syster på vägen hem och sen fick jag den bästa nyheten ever!

Nwt tog med min bild och min lilla berättelse om busskrocken!


För er som vill läsa på deras hemsida, så klicka här!
Kom ihåg vart ni läste det först och vems förtjänst!
I'm on fire!

Nästan jag jag funderar på att hela dagen i morron häcka inne i stan och bara vänta på en scoop som jag kan skicka in! Höhö!

Kommentarer
Postat av: SuperMalin

du får börja frilansa, susanna!!

2011-01-12 @ 03:47:25

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0