Allt går med viljan?

Fick idag en kommentar. Jag är fan inte ensam om att lida av trichotillomani. Hah, där får ni alla som inte tror att jag har talat sanning! Hur det går för mig? Jodå, jag har nu även börjat dra i mina ögonbryn. Freaking great alltid.

På tal om det så var jag för någon månad sen på en träff hemma hos en kompis som hade besök av Mary Kay (ett hudvårdsföretag) och någongång under kvällen så berättade jag för hon som höll i det hela, hur det låg till. Att jag drar av mina ögonfransar och därför inte behöver använda ögonsminkborttagningsmedel. Hennes svar?
- Ja, men såna där beteenden går lätt att bryta. Man måste bara vilja.

Men snälla rara lilla...!?
Det är ju inte så att det gör ont när jag drar i mina små stackars strån? Det är ju absolut inte så att jag får små infektioner vid ögonen som gör ont varje gång jag blinkar? Och, god forbid, att jag får de där jäkla stråna i mina ögon som har sönder mina linser!
Men neejnej, jag kan bryta det här beteendet, bara jag vill.
För det sa en arrogant människa ifrån en sekt. (som för övrigt prisade företagets anti rynkkrämer fastän hon hade fullt av dem runt ögonen! rynkor alltså, inte företag eller krämer)

Vad jag egentligen skulle skriva om?
Jag är 3-ledig. Jag har städat lägenheten. Igår skruvade jag upp min gitarr på väggen.
Ja, nu ska jag laga mat.

Kommentarer
Postat av: Stina

hoho... Jag har börjat sälja sekt-grejerna.. :P Men, jag lovar.. Jag ska inte tvinga på dig något! ;)

2011-01-09 @ 21:17:02
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0