Vildsvin

I fem dagar var jag sjukskriven för mina armar. Kom tillbaka till jobbet, men fick inte städa på en vecka (höhö, men vem klagar på det?) men nu börjar livet rulla på som vanligt igen. Gör dock ont att hyvla ost?

Tänkte uppdatera er om helgen som varit;
I fredags så stryde jag kosan hem till Fia, där hon hade födelsedagsfest då hon hade fyllt 24 år dagen innan! Jag, Saaben och Fredrika var kvar längst och upptäckte sen att Saabens överfallsspray inte var så säker.
I lördags så åkte jag hem till Carlsson och Anders, efter att ha plockat upp Saaben på vägen dit, och kollade på Melodifestivalen. Vi smaskade i oss en "glasstårta" bestående av maräng, glass, grädde och chokladpudding! Huuur gott som helst!

Och igår, efter jobbet, så ordnade jag och Björn (eller mest Björn) grisfest här hemma och bjöd hit Tobbe och Marie! Vildsvin serverades och sen blev jag attackerad av deras hund, Allan.

En rätt okey helg med andra ord.

På tal om ingenting;
Sista veckan i April ska jag till London med en kompis (mer info om detta längre fram) och undrar då om någon av mina 7 läsare har några tips på vad man bara måste se där?

 


Kommentarer
Postat av: Sässy

haha fränt vi heter likadant ^^

2011-03-05 @ 16:43:43
URL: http://ssuussaannaa.blogg.se/
Postat av: Stina

Du måste iaf inte åka upp i ögat, om du har den allra minsta tendensen att lätt bli uttråkad. Visst, det är sjukt bra utsikt och man ser ju hur mycket som helst längst upp, men det tar lång tid att åka runt. Annars, Vaxmuseet är säkert coolt. Jag var aldrig där och det ångrar jag. Öhm, Hyde Park, OXFORD STREET! Massa mer saker säkert.. Ha det så kul!! :D

2011-03-22 @ 14:46:20
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0