RIP

Jobbade kvällen idag. Jag tänker inte jobba i morgon. Någon timme in på kvällen så kände jag att: this is not right.
Min rygg går snart av och mina armar gör så ont så jag tror jag får lägga in dom på sjukhuset.
Dumma, dumma blödningar. HÖR NI DET?!
Känns kanske inte som en så bra idé att jobba när det gör ont att bara diska?


Och så har svärföräldrarna tagit bort den ena vovven idag. Så nu finns det ingen Zack mer. Men inte lätt om man är sjuk och gammal! Därför bjussar jag på en bild på detta liv =)

 

 

Både Zack och Ollie =)





Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0