Rekord! 4 timmar!

Igår åkte jag och min syster till akuten med mina onda armar. 4 timmar senare, lite kvalitetstid och finmiddag bestående av Bärry och Wasa Sandwich, så åkte vi därifrån.
Anledning till att vi var där?
Jag hade ont i mina armar, men då min puls (enligt mig själv när jag pratade med sjukvårdsupplysningen) ökade så fort jag rörde mig (nämnde jag att jag även är hypokondriker?) så dom vägrade skicka mig till vårdcentralen utan jag fick gladeligen åka till akuten.
Resultat?
Förmodade blödningar i musklerna i armarna.
Bot mot detta?
Ipren.

Status idag?

Bättre. Kan röra armarna hyfsat idag och jag ska prova på att jobba. Spännande värre.

Nu undrar ni säkert varför jag hade ont i armarna?
Jo, i lördags så hade jag en match.
Halkan vs gående Susanna = 1-0

Negativa igår: Nummer 43 var inne när vi kom till akuten. Jag hade nummer 62.
Positiva igår: När vi satt på akuten så såg jag ett smaskigt recept i en tidning som jag vill göra. HAHA!

Nu bjussar jag på en bild i ett av mina essen!



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0