Dagens lista:

Bästa 1: Jag är ledig hela helgen

Sämsta 1: Jag är ledig pga sjukskrivning

Bästa 2: Risgrynsgröt med massa kanel och socker

Sämsta 2: Det var det enda som jag orkade eller kunde göra i ordning

Bästa 3: Jag får sitta och kolla på en massa filmer idag!

Sämsta 3: Jag kan inte gå ut. Får inte på mig jackan och har ett ont knä

Bästa 4: Så jäkla gött att borsta tänderna

Sämsta 4: Så jäkla ont det gjorde att borsta tänderna


Men jag ska inte klaga. Det finns dom som har det värre. NOT!
JAG är sjuk. JAG har ont. Det är synd om MIG! HÖR NI DET?

På den här bilden så mådde jag bättre än vad jag gör nu.

Måste jag påpeka.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0