Ojsan

Där ser man. Var så länge jag uppdaterade så t.o.m texten är grå istället för svart.

Nåja, när jag ändå håller på:

  • Jag har köpt världens mest värda julkalender. Kinder. Lätt värt 99 kr.
  • Har köpt alla julklappar nu förutom en. Som skall införskaffas i morgon!
  • Jag åker hem till mamma och pappa på lördag och firar jul där.
  • Har fått MVG på två kursen i skolan. Den sista kursen (som jag tänkte bli klar med innan jul) får nog ligga på is lite.
  • Har jobbat sisådär görmycket så orkar inte plugga just nu.
  • Första veckan i januari så åker vi ner till Skåne.
  • Bakade egna rocky roads igår. Så. Jäkla. Gött.
  • Nu har jag även uppdaterat mitt schema så att mamma kan hålla koll på mig.
  • Ska även tillägga att tänk på vad ni skriver på nätet. Folk kan missuppfatta det man skriver och det kan få konsekvenser. Bra att tänka på hörrni!

Bildspel!



Bakade citronpaj med hallonmaräng till APT't för tre veckor sen


En morgon när jag VERKLIGEN inte hade tid för näsblod, så började jag såklart massproducera blod tillräckligt för att göda en stor vampyrfamilj.

Man kunde köpa en blond grape på Ica Maxi.


Massa baconflöt


Nån missade det där med sortering. Plast för sig - Matavfall för sig


Med en iPhone så kan man ju ladda ner roliga appar - gör livet lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Baso

Är en blond grape mindre smart än en vanlig?

2011-12-21 @ 13:11:24
URL: http://www.baso.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0