Skåneresan del 6

Efter den fantastiskt djurparken så åkte vi tillbaka till Göteborg och till Cecilia och Dogge där det bjöds på mat och spel! Mycket trevlig kväll! Dagen efter, på söndagen, så åkte vi till Varberg alla 4 och kollade på fästningen (lite kulturella måste man väl vara?) och sen åt vi lyxmiddag på McDonalds för att sen bege oss in till Göteborg igen och bort till Hanna för att peppa lite innan vi skulle iväg till Slottskogsvallen och kolla på ROXETTE!

Orka allt emellan. Roxette var grymt bra! Även om jag inte tror att Marie hade värmt upp rösten innan, och hon tog inte samma höga toner som innan hon blev sjukt, men ååååh, vad bra det var!

Sen åkte jag och Björn hem. Kom hem 3 på natten. Men gött att komma hem.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0