Skåneresan del 5

På lördagen så åkte vi ifrån Hok och begav oss till Jönköping. Jönköping måste jag säga var en väldigt fin stad precis vid Vättern =) Minglade runt lite där innan vi åkte till Borås. Och när vi kom till Borås så fann vi även Borås Djurpark! ÅHHHHHHH! Vi var ju bara tvungna att åka dit! Och vi hade sån jäkla tur!

När vi skulle gå till entrén och betala så stannade en man oss och frågade om vi ville köpa hans biljetter, då han inte kunde använda dom för hans barn hade blivit sjuka. Vi kunde få 2 biljetter för 200. Björn hade bara 170, jag letade reda på småpengar. Men vi fick dom för 170 spänn! Alltså, inträde för EN person var annars 195 spänn. Nu fick vi båda två inträde för 170 spänn. Gotta löv nice people!

Och därinne. Jag sammanfattar allt med: Jag älskar djurparker! Precis när vi var klara så började det regna. Regna jättemycket. Vi blev jääääätteblöta innan vi kom till bilen. Men vad gör det när vi fick se dom här:



































Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0