Skåneresan del 4

På fredagen så tog vi vårt pick och pack och begav oss uppåt i landet. Närmare bestämt till Hok och till Hoks herrgård! När vi kom fram och kom även solen fram och det blev fantastiskt väder! Vi checkade in och sen tog vi en promenad. the Walk of hell, skulle man kunna kalla den. Vara bara svinlånga uppförsbackar heeela tiden, tills det gick nerför. Då var det brant. Nä, skog och stenar har jag sett förut.
Nåväl, sen gick vi upp och gjorde oss iordning för middagen, men innan middagen så fick vi ett varsitt glas skumpa och gick ut i solen och satte oss. Precis bredvid en sjö.

Sen bjöds det på 3rättersmiddag. Otroligt gott, men så jäkla lite.
Heeelt seriöst; Man får fan mer mat på Donken för 50 spänn än vad man fick på en 3rätters för 425 spänn. Jag.Ser.Inte.Logiken.

Nåväl, underbar mat och frukosten dagen efter var lika underbar. Höhö








Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0