Skåneresan 11-17 juli

Nu äntligen tänkte jag uppdatera er om Skåneresan!

Klantiga jag gjorde så vi blev en timme försenade ifrån Karlstad, då jag stack mig på en använd insulinnål på jobbet och var tvungen att åka och ta blodprover och bli vaccinerad! Det enda positiva - gratis vaccination!

Till slut så kommer vi ifrån Karlstad iallafall och åker mot Göteborg! Väl framme i Göteborg så åkte vi till Hanna där vi åt mat och sen tog oss en sväng in till stan. Satte oss på Hard Rock café och tog någon öl. Då kommer helt plötsligt Bronslaget (för er efterblivna, så fick Sveriges damer brons i fotbolls-VM) och sätter sig på samma ställe. Det var även samtidigt Gothia Cup i Göteborg. Vilket innebar att det var typ 1000 små fotbollsklädda barn och stod utanför och skrek och ville ha bilder och autografer.

Sen gick vi hem och lade oss.

På tisdagen så åkte vi till Ullared. Jag gör ALDRIG om det igen! Hör ni det?
Det var det värsta stället jag någonsin varit på! Heeelt sjukt! Folk precis överallt, kundvagnar utav dess like och, nej fyfan. Vi fick med oss lite tvättmedel och sånt, men det gick ju inte att stå och titta på tex en klänning, för folk betedde sig som huliganer!

Efter denna upplevelse så tog vi vårt pick och pack och åkte raka vägen ner till Skåneland och till svärföräldrarna!



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0