Uppdatering Londonresan!

Nu sitter jag har pa ett sunkigt internetcafe dar jag inte vagar mig kopa mat. Det har kanns skumpf.
Tankte iallafall uppdatera er om vad jag och Cecilia har gjort sen vi kom hit.

Igar hann vi:
- ta oss in till hotellet
- kopa tunnelbanekort och ta oss bort till Cecilias skola
- vara pa Madam Tussauds med tusen miljarden manniskor
- ga pa Oxford street med typ lika manga manniskor
- mata ekorrar i Hyde park
- vandrat omkring i typ 2 timmar i Hyde park och letat efter prinsessan Dianas minnesmonumet (mission failed)
- atit middag pa en mysig krog med svinigt goda hamburgare
- klagat pa hotellet och bytt rum
- stort oss pa att sangarna var harda och att man inte kan lasa toalettdorren
- stort mig annu mer pa att Wifi pa hotellet inte ar gratis

Det var val istort sett gardagen sammanfattat.

Idag har jag:
- atit supergod hotellfrukost (pga den sa hojdes hotellets betyg av mig)
- foljt med Cecilia till hennes skola och sen lamnat henne dar
- akt in till Westminister och kollat pa Big ben, Westminister Abbey (dar jag hade planerat att ga in och kolla i, men da kon dit var typ 1 km vid bada ingangarna, sa dret jag i det.
- Rakade aven komma bort till Trafalgar Square (vilket inte var min mening, for det hade jag tankt att kolla pa i morron) och dar en kille stannade mig pa stan som jag stod och pratade med ett tag. Trevlig prick som jobbade ideellt for att hjalpa barn och tydligen sa hade han en kollega som var ifran Sverige. Spannande va?
- Sen irrade jag bort mig helt totalt och har nu efter att ha fragat 5 personer var det finns ett internetcafe sa har jag antligen landat pa ett. Men jag vill komma snabbt harifran. Det luktar fimp harinne.

So far, so good. Har haft det svinbra, an sa lange.
Nu ska jag ta mig vidare till Westminister Cathedral tankte jag.
Uppdaterar i morron eller pa torsdag igen (beroende pa var jag hittar ett internetcafe)

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0