Twister vs Twister fruit

På tal om twister. Köpte mig en twister på jobbet häromdagen som jag skulle smaska på i solen! Och tror ni inte att jag blev förvånad (om inte förfärad) när jag ser att min twister inte ALLS ser ut som en twister ska göra!

Såhär ska en twister se ut;



Såhär såg den här ut;


Bildkälla

Det var ju baske mig vaniljglass varannat varv runt! Så otroligt töntigt. Hör ni det Gb? Tönterier!
Tydligen så heter den även Twister fruit. Men det kollade väl inte jag efter! Höhö
Smaken då? Jo, alltså, vaniljen smakade vanilj och resten av glassen smakade precis som en vanilj twister.
Men varför förstöra ett vinnande koncept?

Himmel, ibland tror jag att jag är den enda normala här.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0