SM-GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUULD!

Var klara tidigt ikväll på jobbet så mina kollegor var snälla och lät mig gå tidigare, så jag hann att se de sista tre minuterna av matchen (har haft sån tur under kvällen att jag har lyckats att se alla mål som Färjstad gjort, hemma hos mina söta vårdtagare) så jag fick se Färjestad ta SM-GULD! Fyfaaaaaaaaaaaan va gööööööött! Tänk om vad hade fått ha varit på plats och känt trycket. Stå där och bara skrika: Guldet ska hem till Karlstad igen! Och skjutit iväg konfetti över våra underbara spelare!

Men, fyfan vad glad jag är ändå!




Grattis Fbk till ert nioende Sm-guld!
Bildkälla

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0