Sjuk

Idag är jag sjuk och blev tvungen att sjukanmäla mig. Det töliga med att vara sjuk måste ju vara det att man orkar ju inte göra nånting över huvudtagtet! Fatta hur mycket disk vi har! Orkar jag diska det? Gud nej. Det enda jag har gjort idag är att se på tv och äta vindruvor. Vindfruvor är ju iof gött, men ändå.

Ska snart kolla på hockey och hoppas på att det livar upp mig lite grann.
Btw, så åker jag till London om 13 dagar! Sug på den ni!

Nej, det var allt för idag. Vill ni veta nåt annat?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0