Mer uppdatering!

Nu sitter jag vid en dator igen (om det gillar mina fotter da dom varker sa jag tror att jag doooor)

Snabb uppdatering om vad som hant sist:

Tisdags:
Jag tankte ju ga och se pa Westminster Cathedral, det var ju bara det att jag hittade inget sadant. Jag fann Buckingham Palace istallet.
Sen nar Cecilia slutade skolan sa spatserade vi runt lite grann (har redan glomt vad vi kollade pa, hoho) och gick sen till varan stammiskrog (japp, den blev stammis efter en dag) och smaskade mat och drack ol.

Igar sa gick jag pa Fleet Street. Och jag sag ett paj cafe. Hoho, gud sa roligt! Sen gick jag till St Pauls Cathedral, och damn in my little box. Jag har aldrig sett nat sa stort i hela mitt liv. Jag bara stod utanfor och gapade typ. Bestamde mig for att ga in och ge dom mina kara sma slantar. Dar inne fick man en varsin iPod typ som hade ljudklipp om katedralen som man fick lyssna pa nar man gick omkring eller satt pa nagon stol (jag foredrog det senare alternativet) och nar det var klart sa gick jag och kopte mig en smorgas och juice och satte mig pa en bank utanfor katedralen i solen. Men katedralen alltsa. Jag blev ju fan nastan religos av att sitta dar inne. Gud sa fint det var! Helt otroligt! Fick tyvarr inte ta nagra kort darinne sa far minnas det i huvudet istallet. Vilket innebar att det snart ar glomt. ^^

Efter det sa tog jag mig in till stan, irrade omkring lite och satte mig sen i St James Park och drack juice, lyssnade pa musik och kollade pa folk och sedan for jag och motte upp Cecilia. Tog da en runda pa Oxford Street och gjorde sana grymma affarer inne pa The Body Shop sa vi grat nastan en skvatt.
Mat pa stammiskrogen the Swan efter det och sen blev det en liten promenad runt kvarteret innan vi somnade som stockar.

Idag sa checkade vi ut ifran hotellet och efter att ha lamnat Cecilia pa skolan (hoho, det later som om hon vore 2 ar eller nat) sa forsokte jag ta mig till det nya hotellet. 30 minuters bussfard, promenad i 20 (minst), 6 personer jag fragat om vagen, sa var jag antaligen framme! Lamnade min vaska och tog en bussfard pa en timme in till stan igen. Nar vi akte sa var det helt plotsligt typ 20 polisbussar nagra hundra meter ifran hotellet och det maste ha varit typ 100 poliser dar som bara stod vid gatorna. Jag blev jattenyfiken, men kunde ju inget gora.

Akte sen till Paddington och kollade om man kunde lamna vaskor dar, och det kunde man! Wiho, sager vi at det! Och sen forsokte jag i 1 och en halv timme att ta mig tillbaka till hotellet for att checka in, men da det failade totalt, sa slog jag en signal till dom och fragade nar man senast var tvungen att checka in, och det var inga problem att jag gjorde det vid 6-tiden. Great!

Har aven idag hunnit med att aka till Harrods och kopa choklad, atit baguette utanfor National History Museum och kollat pa Royal Albert Hall och the Albert momument!

Sa jag tog mig till Oxford Street (av nan konstig anledning, sjukt mycket folk dar) och upptackte bara sadar var busshallsplatsen till hotellet var. Sen kom en tant och fragade mig hur man tog sig till the London Eye, sa jag forklarade gladeligen, medan hon forklarade att hon var turist. Hoho.

Och nu sitter jag pa ett litet internetcafe vid Chancery Lane och vantar pa att Cecilia ska sluta!
Det var allt for idag.

London bestar btw av:
- Poliser
- Tyskar
- Poliser
- Tyskar
- Turister

Imorron sa aker vi hem. Det har gatt sa jakla fort! Och jag har gatt sa jakla mycket! Nej, nu ska jag avrunda har. Kommer till Sverige i morron kvall vid 10-tiden och hem till Karlstad vid 5 pa lordag.

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0