Klockan 8 i morse så kom jag och Cecilia f...

mms_img36458 (MMS)

Klockan 8 i morse så kom jag och Cecilia fram till London! Sedan dess har vi: - Matat ekorrar i Hyde park - Köpt tunnelbanekort och inte åkt fel en enda gång - Hittat till hotellet - Hittat till Cecilias skola - Varit på Madam Tussauds med typ 1000 människor - Gått på Oxford street med lika många människor - Druckit öl - Ätit wraps - Klagat på hotellet och fått byta rum - Stört mig på att hotellets Wifi inte är gratis vilket SUGER - Och så är hotellets sängar stenhårda. Nu ska vi duscha och göra oss vackra och gå och äta. Sen ska vi sova.


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0