Hurtig!

Idag så gick jag upp halv 7 för att skjutsa min syster till hennes praktik och då hennes arbetskamrat inte hade kommit vid 7 så blev jag kvar ett tag och shoppade loss lite inne på Coop.


Jag packade så jäkla bra att äggen inte fick plats. Men det var preciiiiis!


Sen åkte jag och tvättade bilen. Helt själv var jag där. Det kom en man men han ville inte tvätta själv (som jag såklart gjorde!) utan han åkte in i den automatiska biltvätten. Så himla klent halv 8 på morgonen!


Ren Bettan.

Efter detta äventyr så åkte jag hem och hämtade sommardäcken till Bettan och for bort och fick dom bytta!


Man ser det inte sådär jättebra. Men det sitter en man framför han som står med stjärten ut. Och Bettan hänger i luften. På vänstersidan iallafall!
Allt detta var klart innan klockan nio, så hurtig må jag påstå att jag känner mig!

Nu ska jag tvätta Bettan invändigt!

Vid 12 så ska jag träffa Alexandra och eventuellt Saaben inne i stan och luncha med dom och sen blir det jobb ikväll. Ikväll vill jag verkligen inte jobba. För ikväll är det hockey. Och det är antagligen den sista matchen för Färjestad kommer (om jag får bestämma) vinna ikväll och då blir det SM-GUUUULD! Men det får inte jag se. Uäääh!


Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0