Hur man gör mig extra glad

Har varit i farten hela dagen! Har kollat på bilar från klockan 11 idag! Har även hunnit med att smaska mat, varit på Ikea med syster, strosat omkring som ett fån inne på Kalenius och stört mig på bilister!

Innan jag kom hem nu så var jag inne en sväng på Expert och störde dom med en massa frågor. Köpte även 2 minneskort till kameran för Londonresan. Snacka om att ha tur. Siktade in mig på ett 4gb för 249 kr och då, wait för it, hade dom sänkt priset till 149 kr! Köpte 2 för 258 kr. Sånt gör mig lite extra glad. Tänkte att jag skulle ha köpt mig en twister och firat detta, men av någon anledning så glömde jag bort det och jag tror minsann att jag införskaffar mig en sådan glass i morgon på jobbet!

Nu ska jag förtära en liten snackbar och dricka lite persiko-iste.

 


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0