Förlåt Cecilia

Förlåt Cecilia för den här eftermiddagen med dyr och småvidrig middag, en galen jesusbesatt gubbe. Förlåt för den hemska bussturen som nästan gjorde att du började gråta. Förlåt för att vi måste dela toalett med folk och att du inte kan spola ner ditt papper och för att hotellet är så lyhört att man hör folk på första våningen när vi är på tredje. Förlåt för alla skrik utanför. Förlåt för att en av stolarna inne i rummet är så sliten så soptippen kommer neka den. Förlåt för att det ligger frigolit i en låda. Men het, vi har två enkelsängar och en dubbelsäbg OCH gratis bredband!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Det var du som bokade hotellrummet va? Stackars C! Men ni hade iallafall tak över huvudet!

2011-04-29 @ 16:57:44

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0