Rebellisk? O ja!

Idag, efter skolan, där vi hade matteprov (som gick åt helvete), så var jag på stan en väldans massa timmar med min syster och Lina. Lina är inte bara min systers kompis, utan Lina har själv sagt till mig att hon är min kompis också. Så ni inte tror att jag bara umgås med min syster och hennes kompisar. Lixom!

Efter alla dessa timmar med shopping både inne i stan och på bergvik, så blev det lite matshopping, hem och diska, och nu ni, har jag färgat mitt hår! Vilken liten rebell jag är!

-
Om jag är? OM jag är! Det är det ENDA jag är!
Vad tycks?



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej på rä! Nu ska jag göra ett nytt tappert försök med att blogga då jag faktiskt känt mig saknad ;) Så att du, bland annat, kan få följa med i mitt liv mer ingående. Bra va?! Puss

2010-09-03 @ 22:52:17
URL: http://nemo-sine-vitio-est.blogspot.com
Postat av: Jea

Men stjärt :O jag skulle ju låna färg :(

2010-09-04 @ 01:33:57

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0