Nostalgi

Sitter just nu och skriver på en lab rapport, men var tvungen att ta en paus. Upptäckte att jag kanske (antagligen) har gjort fel så måste åtgärda detta, men var tvungen att vila skallen några minuter. Hade iTunes igång och då kom det en låt som jag har så himla mycket minnen till.

För några år sen (2006) så var jag och 3 kompisar till Bulgarien i en vecka. Den här låten, får mig att minnas allt där nere. Ligga toppless vid stranden, äta mat på samma restaurang varje dag, dricka drinkar vid poolen, dricka med både finnar och bulgarier, piercingar och galna taxiresor. Har inte hört den här låten på ett tag, men det är bara att inse. Jag tycker fortfarande att låten är så jäkla bra! Kanske för att jag har så mycket bra saker att relatera den till?

Tokio Hotel - der letzte tag

 

Fyfan vilken bra vecka det var! Får nästan en klump i magen. Saknar det!


Kommentarer
Postat av: Z

Hej! Jag googlade runt lite om företaget 118 700 och hamnade på din blogg. Måste bara fråga hur var det att jobba som mediasäljare där? /Z :)

2010-09-21 @ 11:49:23
URL: http://zozou.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja och jag kan säga att jag saknar det oxå... Inte får att vara så, men det var bättre förr hahaha.. När folk hade lite bättre tid...!!

2010-09-21 @ 13:10:41
Postat av: Susanna

Svar till Z: Har svarat i din blogg, och svaret är INTE sådär super positivt! Haha

2010-09-21 @ 22:48:14
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Susanna

Svar till Martina: Ja, alltså. Ibland känner man ju faktiskt så! Usch, va fort tiden går! Är ju evigheter sen vi var där! Fattar du, det är 4 år sen!

2010-09-21 @ 22:49:04
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Z

Haha! Der var precis som jag anade :D Tack för ditt svar!

2010-09-22 @ 10:55:19
URL: http://zozou.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0