Näsblod

Jag har varit sjuk. Alltså, nu menar jag riktigt sjuk. Så sjuk så jag till och med har varit snäll mot Björn. Och för er som känner mig, så fattar ni hur illa det har varit!

Men det är inte det enda som har hänt!
I fredags (alltså, förra veckan) så kom bästa Cecilia och Dogge hit ifrån Sthlm! =) Dock kom dom så sent på kvällen så det blev bara att äta lite varma mackor (med bland annat kantareller! O.M.G va gött!) och sen lite snack!

På lördagen så styrde vi äventyr och åkte ut till banan där vi körde lite paintball och sumobrottning! Hade träningsvärk tills igår. Är jag otränad tro?
Björn var tvungen att jobba någon timme efter det, men då drog vi andra hem till Fredrika och Marcus och hälsade på! Åkte sen hem och gjorde delikat mat, hämtade Björn, fixade sig och drog sen in till stan där vi mötte upp Fredrika, Marcus och Cecilias syster Linda, och begav oss mot Harry's uteservering i hopp om lite öl!

Flera timmar senare, betydligt fler timmar än jag trodde, så kom vi hem! Våra planer på att smaska kräftor gick i kras, då klockan var halv 1 på natten!

Sova blev, vakna blev, också betydligt senare än planerat, men lite rejäl frukost hann vi med, och några kräftor också! Sen blev det tack och adjö till det underbara gästparet! Tack som fan hörrni för att ni kom! Hade en sjukt bra helg med er!

Och samtidigt tack och adjö till mina sista krafter. Jag dog, färgade handfatet rött av näsblod 3 ggr, snöt ut min hjärna, mådde illa och återuppstod igår.

Och då hjälpte jag Fia och Erik att flytta. Jag dödde igen. Av ork.

Nu ska jag iväg på ett möte, sen blir det skolan, rast, skolan, rast och sen jobba! Fullspäckad dag med andra ord!

Nej, lite näspray och lite smink, så blir det nog bra!

Todels!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack själv för en underbar och rolig helg! Tack för all mat, för all rolig aktivitet, sällskap och sovplats. :) Får vi göra om snart! Vi saknar er redan.

Puss och Kram

2010-09-03 @ 23:20:06

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0