Min skostorlek? 39!

Idag, jag tänkte jag hämta ut mina biljetter till Avenged Sevenfold! Så, jag stegrar in på Scalateatern för att hämta ut mina guldklimpar! Säger vänligt mitt bokningsnummer och väntar som ett litet barn på julafton på att få 3 st rykheta biljetter till mina idoler!
Får jag några biljetter? Nej.
För det är nåt fel och mina bokningsnummer står på några heeeelt andra och på andra evengemang! Vi försökte med allt! Min mejladress, mitt mobilnummer, min skostorlek, ringde upp Reinfelt, you name it!

Bestämde mig för att styra kosan hemåt och undersöka detta! Jag hoppades hela tiden på att det var ticnet som hade gjort fel och inte jag! Jag menar, hur stor sannolikhet var det att jag hade skrivit fel bokningsnummer? På båda mina bokningar (hade en på 2 biljetter och en på 1 biljett) Den sannolikheten kändes ju otroligt liten!

...
Jag hade skrivit fel.
På båda.

Men nu har jag mina biljetter!

Happy Susanna!

Nu skall jag återvända till den inte lika glada Susanna. Natur och Matte blir nu!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0