Hemma igen!

Igår förmiddag så åkte jag till Torsby med Björn och min syster. Torsbymârten vankades, dvs, 14 par strumpor för 100 kronor, idiotiska människor och våfflor med grädde och choklad! Hann även att träffa både Carlsson, Anders och Kim! =)

Efter några händelserika timmar i detta lilla incest-samhälle, så begav vi oss hemåt mot skogen, med mamma och pappa hack i häl! Några minuter senare blev det att åka till min faster som har, wait for it, 9 underbara, små, söta valpar!

När vi hade sagt: ÅÅÅÅHH! I cirkus 20 minuter så åkte vi hem igen för då var det dags för den årliga kräftskivan på 20 minuter. Som inte var klar på nästan timme i år. Vi ska gå vidare med detta, för ingen av oss fattar hur det kunde ta sån tid!

Idag så var Björn med pappa på älgjakt och vi fruntimmer hälsade på valpar (igen), Ica, Farmor och Ingagerd innan det blev dags för grillning och sen kolla-i-döda-älgars-magar-time!

 

 

Jea - "Inte nog med att han fryser, han kan inte gå heller!"

 

 

Och just ja. Jag är redhead igen!

 


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0