BORT MED ER!

Här kommer en liten lista för hur man borde bete sig när man är på en offentlig plats med mycket folk, t.ex en marknad!

  1. Lämna barnvagnen hemma. Jag vill döda er annars.
  2. Lämnar barnen hemma. Jag trampar ner dom annars.
  3. Lämna era rullatorer hemma. Ni går in i mig annars.
  4. Lämna era paraplyn hemma. Ni är inte smarta, ni är ute efter att döda.
  5. Bilda inte orgier mitt i "gångbanan". Folk anser inte att ni är smarta som står på samma ställe och inte rör er. Ni.Är.I.Vägen.
  6. Stanna inte mitt i vägen för folk. Ni hamnar högst upp på någon lista. Som börjar med tortyr/slakta/döda/plåga
  7. Vänligen gå i ett tempo, som gör att ni slipper få parkeringsböter, men som samtidigt gör er till en god medmänniska.
Om ni inte kan följa dessa enkla små regler; Stanna hemma, regla för dörren, ta fram en ordlista (om ni inte har en så kan ni beställa via nätet här) och LÄR ER VAD FAN JAG MENAR!

För er med barn:
Om ni har barn som är såppas små att dom måste sitta i barnvagn, så har dom INGET som helst intresse av att gå på en marknad. Jag lovar. Inte ett skit. Inte ens för sockervadden. För om ni vill ge eran 1-åring sockervadd, så tänker jag ringa SOC!


Hare gött, hej!

Kommentarer
Postat av: Baso

Hahaha du är ond

2010-09-13 @ 20:03:47
URL: http://baso.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0