Jag önskar mig...

Om 10 dagar fyller jag 22 år! Detta året tänker jag inte ha någon fest, då alla fester nuförtiden blir bara misslyckanden och det kommer folk man inte vill ha där och ingen kommer överens om vart man ska gå sen, så jag skiter i det!
Jag struntar i att folk säger: "vi går dit du vill gå, jag lovar!" för vet ni vad? Det är bara bullshit. Ingen menar någonting med det, om inte födelsedagsbarnet vill gå dit dom andra vill gå, för då menar dom det. Verkligen. Stämmer det inte? Människan är egoistisk.

Tänker åka hem till mamma och pappa när jag fyller, bara så ni vet och så satsar jag stort på att ge Fredrika en svinbra kväll när hon ska ha fest! (som för övrigt borde börja blogga igen!) Och vet ni vad? Jag går dit hon vill gå.

Jag är inte bitter, jag låter bara bitter när jag tänker på töliga saker.

Nu när vi har lämnat detta bakom oss, så går vi vidare. Det jag ville säga med detta inlägget var:
Om ni vill köpa mig en liten present när jag fyller år så titta igenom denna lista, tack! (den kommer uppdateras så håll koll på den!)

  • en blender
  • presentkort på hm
  • en kontorsstol
  • solkort

Inte lika bitter som på bilden, men nästan.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

lul ^^

2010-10-18 @ 23:25:35

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0