En veckas intervaller

Det verkar som om jag kör på en veckas intervaller mellan mina inlägg. Jag ska bättra mig. Det är aldrig för sent att bättra sig. Det är därför jag väntar ett tag till. Haha

Ska snart iväg till skolan och ha ett naturprov. Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar verkligen inte natur. Och sen så gillar jag inte lakrits heller. Men det är en annan femma!

I lördags så fyllde Fredrika år så hon bjöd på partey! Jag har inte varit ute på krogen på säkert ett halvår så jag hade så jävla kul på Harrys! Kvällen får 4 av 5 toast!

Egentligen så önskar jag att det hade hänt nåt riktigt spännande/intressant/avundsjuksframkallande på sista tiden, som får mig att låta såå himla sofistikerad! Men det har det inte.
Nu ska jag äta äggsmörgås och nöta in det sista om naturen i min lilla hjärna. Todels =)


en bild ifrå festen
jag och nikki

 

jag och fredrika försökte hoppa
Saaben var en usel fotograf! Jag var ju på marken! Katastrof!


Kommentarer
Postat av: Saaben

Sluta skyll på mej nu, jag försökte ju verkligen men du kunde ju inte hoppa :/ kom inte en cm upp. Men Fredrika kunde allt hon :D

2010-10-28 @ 23:51:52

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0