Den är uthyrd!

Sweet! Veckan börjar bra! Ringde Wermlands invest för en liten stund sen och fick reda på att våran lägenhet är utrhyrd from 1 januari! GÖTT! Och i morgon så ska vi iväg och kolla på den andra lägenheten igen och prata med dom som bor där nu om hur vi lägger upp det i december! Vi kan tänka oss att flytta in i mitten av december men om vi tar från första så blir det en dubbelhyra den månaden och det har vi inte riktigt råd med känner jag!

Dagens schema: Skola och sen jobb!

Nu: Frukost!

Update:
Jag kan inte alls kolla på lägenheten i morron då jag ser att jag ska jobba kvällen! Damn.


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Och när ska du vara ledig då, du är ju aldrig hemma?

2010-10-18 @ 16:03:28

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0