Att sminka sig som Shrek!

Innan jag berättar hur man sminkar sig som Shrek så undrar jag över en sak:

Varför envisas vissa folk med att deras mat ska vara BRÄNNET? Jag menar, dom kan ju inte äta den nåt snabbare för det? Är det inte bättre när den är lite pissljummen än att man ska bränna tungan av sid vid varje tugga och samtidigt behöva blåsa på maten och sitta där i 2 år innan man ändå kan äta den? Jag fattar inte. Gör ni?


Nu är det snart Halloween. Själv ska jag jobba hela helgen så det blir inget partajande för min del, men för er som ska ut men ännu inte har kommit på vad ni ska klä ut er till, så misströsta inte! Jag har svaret!


Kommentarer
Postat av: evelina tegel

hahahah fan va bra turken :D satt och garvade konstant hela filmen :D du rockar!!

2010-11-25 @ 22:19:54

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0