I am crying, but my tears are not for you

Jag och Björn ska göra julmat nu. Och lika smart varje gång är jag. River lök när jag inte har linser i utan bara glasögon. Stort, stort misstag. Jag har nu gråtit sönder mig själv och är utbeordrad ifrån köket!

I morgon ska jag börja packa. Flytt snart! Hade Björns syster Sofia här från fredag till lördag btw! Ytterst trevligt!





























Nej, nu ska jag sminka om mig och väntapå att maten ska bli klar! Ska iväg och jobba kvällen sen (har redan jobbat ett pass idag!) och sen tar jag helg! Humor har jag iaf!
Och jag är söt på bilden.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0