Jag tar den i goodiebag, tack!

Igår så började jag dagen med att skjutsa Björn ut till banan, då han inte har någon bil för tillfället! Åkte hem och fixade lite innan jag drog mig bort för att möta upp Martina, för att träffa Carlsson, som var på besök här i Karlstad!

Carlsson's kusin (?) hade konfirmation så jag och Martina anslöt efter kyrkan och efter maten! Under denna trevliga timme vi var där, så fick vi tårta (goodiebag ^^ haha) och, hör och häpna, dricka! Mycket trevligt!

Efter denna fina tillställning så fick jag ta mitt pick och pack och åka iväg till jobbet, där ett kvällspass stod på schemat, som gick finfint!

Nu tänkte jag bara lägga mig i soffan och kolla på film innan jag ska iväg och jobba kvällen igen!

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0