27,6 grader, varmt!

Igår var det en grå dag. Jobbade och fick som tur var biltur då det regnade hela dagen! Kvällen tillbringades hos Christine i Kil, då vi firade henne då hon fyller år idag! Grattis igen Christine! Totalt imponerad av att jag hittade vägen dit direkt också! Kvällens dricka blev energidryck då jag körde, men det gjorde mig ingenting! Speciellt inte när folk trodde jag hade druckit eftersom att jag var så glad, sprallig och framåt! Well, that's just me! Men gött att vakna upp och inte vara bakfull!

Det var en mycket trevlig kväll som jag, Björn och Martina avrundade vid 12, då Björn skulle upp vid 6 idag för att åka iväg och jobba! (Ombytta rollen, då jag sov vidare, var rätt gött faktiskt! ^^)

Grå början på dagen blev det även idag, men jag vet inte riktigt vad som hände, för helt plötsligt så är det över 27 grader varmt ute och en helt blå himmel! Gissa om sommarkänslorna kommer emot en?

Bilder från festen kommer senare! Björn tog med sig kameran till banan idag.
Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0